DESIGNATELIERET

Mozartsvej 17, kld. | 2450 København SV

mail@designatelieret.dk

Linda + 45 22 87 01 03 eller Zita + 45 29 70 02 44

GRAFISK IVÆRKSÆTTERKURSUS

Uanset hvilken plan du har med din nye virksomhed, skal du have en grund­læggende grafisk identitet. Logo, visitkort, brevpapir, facebookprofil, webside osv. På dette kursus kan du selv – med professionel hjælp – skabe den rigtige grafiske profil, der afspejler netop din virksomheds værdier, taler til din målgruppe og øger værdien af din virksomhed, dine produkter og ydelser.

Med de grafiske produkter, du får hjælp til at udvikle, skaber du den røde tråd, der binder din virksomheds kommunikation sammen. Dine kunder og samarbejds-partnere får nemt ved at genkende din virksomhed – fx når de kigger på din webside, dit visitkort, en flyer eller står med et af dine produkter eller ydelser.


PRINT IVÆRKSÆTTERKURSUS PROGRAM 2017 – klik her

OVERBLIK

GRAFISK IVÆRKSÆTTERKURSUS

2018


Tidspunkt

Torsdage kl. 16-18, åbent hus til kl. 19.

11. januar-8. marts og 15. marts- 24. maj



Underviser

Zita Gustafsen Tlf. 29 70 02 44

Jeg har arbejdet i den grafiske branche siden 1980’erne. Jeg har  selvstændig virksomhed med speciale i at udvikle den grafiske profil til ny­startede virksomheder. Desuden har jeg været bl.a. underviser og faglærer.


Målgruppe

Dig som er iværksætter og ønsker selv at skabe din virksomheds grafiske identitet fra bunden eller ønsker at re-designe den.


Forudsætninger

Du skal have grundlæggende it-kundskaber.


Pris

Kommunikationsplan GRATIS!

Én torsdag: 450,- kr. Intro-tilbud: 350,- kr.


Undervisningsform

Vekselvirkning mellem oplæg, sparring og øvelser.


Kursusindhold

Kommunikationsplan

(forudsætning for de andre moduler): 1 torsdag


Logo: 2 torsdage


Paperline – visitkort, brevpapir m.m.: 2 torsdage


Webside: 2 torsdage


Sociale medier: 1 torsdag


KOMMUNIKATIONSPLAN


Torsdag 11. januar  Ikke flere pladser


Torsdag 18. januar  Ikke flere pladser


Torsdag 15. marts  Ikke flere pladser


Torsdag 22. marts GRATIS!


kl. 16-18


Samme indhold alle dage


Du får en forståelse for, hvordan en kommunikationsplan opbygges med følgende indhold: Formål, målgruppe, budskabsstrategi, mediaplan, moodboard, opfølgning.


Resultat: Du har et fundament til at videreudvikle din egen kommunikationsplan, som er grundlaget for at skabe din virksomheds grafiske identitet.

 

Kommunikationsplanen skal medbringes de efterfølgende torsdage, hvor du får mulighed for at videreudvikle den.

LOGO


Torsdag 5. og 12. april

kl. 16-18.



Vi giver dig insigt i grundlæggende principper for logodesign, og du lærer, hvordan du gør dit logo klar til tryk og web.


Resultat: Du skaber dit eget logo, som du kan bruge til al din kommunikation.


Medbring: Kommunikationsplan og bærbar med tegne-grafikprogrammet Illustrator.


Download gratis testversion af Illustrator


PAPERLINE


Torsdag 19. og 26. april

kl. 16-18



Vi giver dig tips og tricks til at udarbejde din egen paperline.

Resultat: Du har selv udarbejdet et visitkort, brevpapir (skabelon til fx Word) og mailsignatur til din virksomhed.


Medbring: Kommunikationsplan og bærbar m. tekstbehandlingsprogram (fx Word).


WEBSIDE


Torsdag 3. og 17. maj

kl. 16-18



Vi præcenterer et brugervenligt hjemmesideprogram uden kodning.


Resultat: Du opretter og kan selv vedligeholde en simpel webside eller en blog.


Medbring: Kommunikationsplan og bærbar.



SOCIALE MEDIER


Under planlægning

 

Vi introducerer til, hvordan sociale medier

som Facebook, Instagram, Pinterest og

LinkedIn kan indgå i din markedsførings

strategi.


Resultat: Du opretter din egen profil

på det/de sociale medier, der er relevant

for din virksomhed.


Medbring: Kommunikationsplan

og bærbar.

Copyright @ All Rights Reserved